Bodas de sangre

BODAS DE SANGRE I L'ESTADA A TREMP
Bon dia i bona hora!! En aquest petit escrit intentarem exposar la nostra estada a Tremp i l'experiència de la realització de la nostra obra , anomenada "Bodas de Sangre". Vam arribar el dimecres cansats del llarg viatge en autocar. Al arribar varem veure que feia sol, però, mica en mica, el temps feia de les seves. La primera cosa que vam fer, fou anar a deixar tot el material escènic al teatre, anomenat la Lira. Poc a poc, vam aconseguir portar totes les coses al seu lloc, i, llavors, varem tornar a l'autocar, perquè ens deixés una mica prop del alberg. Uns minuts més tard, ens van deixar altre cop, i, tot cansats, varem tenir que arrossegar les nostres pesades maletes, minuts i minuts, per tal d'arribar al nostre alberg. Tots junts, ens van distribuir cap a les habitacions a les quals teniem que passar les llargues i nocturnes nits. Al abandonar les pesades motxilles, varem anar a la Lira, per tal de, fer l'inaguració d'aquesta gran trobada de teatre. Al acabar tal gran presentació, la qual, ens va emocionar, ens estarem al teatre per observar l'obra dels nostres amics cerverins. Al acabar-la ens vam dirigir fora d'aquest esplèndid teatre, per tal de realitzar el nostre petit i bon àpat. Les hores van passar lentament, amb fred i calor alhora... Feia sol, feia vent, ningú s'acostumava a aquells tenebrosos canvis meteorològics. Tots varem tornar ben malalts. Es van fer les 16h i llavors tocava entrar al teatre de nou, i, començar a veure la segona obra. Era ja el vespre i ens havíem empapat d'obres de diversos instituts. A les 19h tocaven els tallers, alguns anaren a l'alberg, mentre d'altres es quedaven al teatre. Els tallers foren divertits, n'hi havia de diversos tipus. El Roger i la Glòria varen anar al de malabars i acrobàcies, la Elisabet i la Gemma es van dirigir al de titelles, a La Sílvia li va tocar el de comèdia de l'art. I finalment, la Yuma, amb el taller de Fantasía i Terror. A les 21h els tallers van arribar a la seva fi i tocava l'hora de sopar. El sopar no era massa del nostre agrat, a més a més el tracte no era el que haguessim preferit, ja que ens tractaven una mica com canalla d'institut i el que menys ens va agradar es que ens obliguessin a fregar i escombrar. Acte seguit va començar la JUMP SESION! Que consistia en petites actuacions preparades per una persona o un grup reduït. Va ser molt entretingut i ens va servir per relacionar-nos més amb els alumnes dels altres instituts. L'endemà ens vam aixecar, vam esmorzar i vam passar el text de l'obra. Després vam anara cap al teatre per a veure tres obres més. Vam tornar a l'alberg a dinar i a les quatre vam tornar cap a la Lira per a realitzar la nostra obra. Vam passar molt nervis però vam disfrutar i la gent ens va felicitar molt. Posteriorment, vam verure les dos obres restants i en acabar vam realitzar els tallers del dia anterior. A les 21:00h vam tornar cap a l'alberg i vam sopar. En acabar, vam anar a veure una obra de teatre d'un grup de Tremp a la Lira i després vam tornar cap a l'alberg i vam passar una nit molt moguda i divertida. Al dia següent, en acabat d'esmorzar vam anar a fer una visita pel poble amb una guia i dos dels companys d'altres escoles van llegir dos poemes relacionats amb el poble. Quan vam acabar vam anar cap al teatre i vam realitzar una mostra de tots els tallers realitzats els dies anteriors. En acabat vam anar cap a l'alberg, vam dinar, i vam preparar-nos per a marxar. Vam anar al teatre a recollir el nostre material escènic i posteriorment vam marxar cap als nostres pobles.