dijous, 1 de maig del 2014

EL CABARET DELS TRES RALS


Els dies 3 i 4 d’abril del 2014 varem anar a la trobada del teatre que va tenir lloc a Balaguer. L’escola EASD Ondara, és a dir, el nostre grup, vam ser els primers en sortir. Va ser una experiència molt divertida ja que va ser el primer cop que exhibíem aquesta obra de teatre en públic i fins a l’últim moment vam haver d’estar fent alguns petits canvis, per tant, constaven bastants nervis en la nostra presència, tot i així, al moment de començar, va passar alguna cosa, com una mena de connexió entre els companys que va provocar que marxessin tots els nervis que tenia, i únicament em vaig dedicar a actuar i a gaudir de l’obra.

He de dir que va sortir més bé del que em pensava, em va agradar com vam actuar cadascun de nosaltres, i una de les coses que més em va sorprendre van ser els balls.

En acabar, vam mirar els altres teatres d’altres escoles i després vam anar a dinar. Per la tarda vam seguir mirant espectacles i també vam realitzar unes activitats, doncs a mi em va tocar el taller de teatre amb objectes. Després de sopar vam tornar a veure un espectacle de 4 noies que ho van fer molt bé, tractaven de qüestions sobre la política, la religió, els homes i les dones.. la societat en general.

Al dia següent, vam continuar mirant espectacles. Van ser dos dies diferents, que ens van trencar la rutina i ens ho van fer passar molt bé a tots, almenys això és el que jo crec. El que passa, és que dos dies fent allò que t’agrada són dos dies que passen de manera breu, i el últim dia, sabia greu pensar que tot s’havia acabat i havíem de tornar a l’escola. 






Jessica Vila López

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada