dimarts, 8 d’abril del 2014

El Cabaret dels 3 Rals.

El passat dijous 3 d’Abril vam presentar per primer cop el nostre últim projecte “El Cabaret dels 3 Rals”, va ser a la trobada de teatre a Balaguer on amb aquesta peça de Bertold Bretch vam obrir el cicle d’obres. En primer lloc la experiència sobre l’obra va ser molt estranya, no em va donar temps a ser conscient d’on era ni que anàvem a representar-la, per primer cop no vaig sentir aquells nervis abans de l’obra, per aquest fet de que fins que no es va obrir el teló no vaig assimilar res. Un cop obert el teló vaig veure que no podia fer la foto fixa ja que la mà on tenia les flors tremolava, per fi, aquí va començar tot. Realment tots sabem que mai em va agradar treballar aquesta obra ni sentia cap entusiasme per ella, finalment no diré que després de l’obra m’agrada però sense voler li he agafat un carinyo especial. Vaig gaudir del meu personatge de lladre, cosa que en els assajos ho intentava però no obtenia resultats, però un cop al escenari i al veure les reaccions del públic em vaig créixer i motivar de manera que vaig gaudir de l’obra moltíssim. El primer personatge abans de fer de lladre no era gens important però m’agradava moltíssim la manera de ser que li vaig atribuir i sobre tot l’estètica. Amb general vaig veure que tots els meus companys ho van gaudir, cosa que va sorprendre pel fet que dies abans no es veia l’entusiasme necessari. La trobada en general va ser perfecta, mai havia anat i em va sorprendre positivament l’experiència, un ambient que em trobava perfectament còmode i un plaer gaudir d’altres projectes de gent com nosaltres i compartir experiències amb ells. Per acabar dir que tinc moltes ganes de tornar a representar-la i superar-me amb tots els aspectes.

JON ARRIZABALAGA CASTILLO, AMOR PER TOTS!


PD: Visca la vie boheme! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada