diumenge, 6 d’abril del 2014

Experiència El Cabaret dels 3 Rals

El passat dijous 3 d’Abril, ens vam embarcar a l’aventura de la 29ª Trobada de Teatre que es va realitzar a Balaguer. Els alumnes de 1r i 2n de l’EASD Ondara de Tàrrega estrenàvem l’obra “El Cabaret dels 3 Rals”, una adaptació de l’òpera dels 3 Rals de Bertold Brecht.
Cal dir que tots estàvem neguitosos, però alhora amb ànsia de sortir a l’escenari a mostrar a tot el públic el que portàvem preparant per a que ells els agradés, però sobretot, per a que nosaltres gaudíssim del moment i ho aprofitéssim al màxim.
Les noies en un número musical (Be Italian) adaptada
al Cabaret dels 3 Rals, amb coreografia i lletra.

Les meves impressions i sensacions viscudes dalt d’aquell escenari, van traspassar-ho tot. Ha estat una de les obres en la qual més nervis he passat, suposo que era per la pressió de ser els primers en engegar, i per a despertar al públic, a part que jo pensava que no sortiria tant bé com ens va sortir, ja que va traspassar les meves expectatives.
Cal dir, que aquests nervis que vaig experimentar, em van servir per a passar-m’ho d’allò més bé dalt d’un escenari, per a gaudir més del moment i de tots els moviments i moments que tenia, i sobretot per fer-me gran allí dalt i mostrar a tothom el que sé i sabem fer tots plegats.
Ha estat una gran experiència, que costarà molt d’oblidar, i que gràcies a la gran família que hem format i que estem formant tots plegats, totes les experiències són genials. Cadascú aporta quelcom diferent al grup, i  això fa que entre tots puguem aprendre els uns dels altres, i crec que tot això es veu reflectit en cada funció, i al públic li arriba aquesta sensació d’unió que tenim, que ens fa més forts davant de qualsevol situació.
Sobre l’obra, vull dir que des del meu punt de vista, jo encara no l’havia vist ni tampoc l’havia gaudit tant com aquell dia. Mai havia vist la forma de l’obra i mai hauria pensat que sortís de la millor manera que ha pogut ser. Però així va ser, allí al teatre vaig veure com tot allò que portàvem preparant va agafar la forma que tenia que agafar, i el resultat va ser més que positiu. També ho vaig veure, no només perquè jo m’ho hagués passat bé, sinó per les cares i sensacions de la resta de companys, i sobretot del públic, que crec que s’ho van passar d’allò més bé mirant la nostra funció.
He aprés moltíssim durant la experiència d’aquesta 29ª Trobada de Teatre, ja que a més de representar la nostra funció i de veure les que d’altres centres portaven preparades per a nosaltres, hem realitzat tallers, dels quals jo estava dins del de clown i teatre de l’absurd, amb el que m’ho vaig passar molt bé i vaig aprendre molt sobre aquest curiós personatge del clown. També cal dir, que durant dos dies, hem fet noves amistats, que espero tornar-me a trobar.

Finalitzo la meva crítica de la nostra pròpia obra, que espero que a la pròxima vegada que la tornem a realitzar, ens superem encara una mica més, perquè tot i haver traspassat les meves expectatives, crec que jo i la resta, encara podem gaudir molt més i treure molt més suc d’aquesta obra, i que a més el públic la gaudeixi i la visqui molt més. Espero també viure moltes experiències més com aquesta, ja que han estat dos dies únics.
Alba Sànchez Plaza.
1r. BTX

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada