dilluns, 7 d’abril del 2014

Opinió i experiència viscuda a l'obra de teatre “El cabaret dels tres rals”

Els alumnes de primer i segon de batxillerat de l'escola d'arts i superior de disseny Ondara de Tàrrega, vam assistir a la 29ª Trobada de Teatre a Balaguer el passat dijous i divendres, dies 3 i 4 d'Abril.
Aquesta trobada estava preparada per a que els alumnes de secundària de teatre de les escoles participants, representessin les obres que havien preparat i així poder experimentar i descobrir altres formes de fer teatre, i sobretot, per a gaudir de l'experiència.
Nosaltres, vam ser els primers en representar l'obra que havíem estat preparant durant un temps, la qual va ser “El cabaret dels tres rals” de Bertold Bretch.

Els personatges que jo vaig representar van ser en primer lloc el de la Polly, després el de captaire i finalment el de prostituta.
En tots els que vaig representar m'ho vaig passar molt bé, però sobretot en el de captaire ja que a mi m'agrada molt fer riure al públic i ho vaig aconseguir, encara que només van ser uns minuts.
Abans de començar la funció, estava molt neguitosa per començar ja que volia mostrar al públic tot el treball que portavam entre les mans i fer-los gaudir una bona estona.
Crec que el treball que vam estar fent i assajant va ser molt bo i enriquidor, i ens va sortir bastant bé, ja que no m'ho esperava i vaig quedar satisfeta. Però m'agradaria que el pròxim cop que representem l'obra surti encara més bé, ja que sempre tot es pot millorar.

Crec que jo em vaig esforçar molt per aconseguir representar bé els personatges i per a que tot sortís bé. He aprés moltíssimes coses en aquesta obra.

També vam fer uns tallers, en els quals jo vaig fer el taller del clown i del teatre de l'absurd, i m'ho vaig passar molt bé, ja que vam riure una bona estona.


M'agradaria tornar a repetir aquesta experiència, ja que va ser genial i sobretot molt divertida.



                                                                                                                     
                                                                                                                             Mònica Ruiz!! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada