diumenge, 18 de desembre del 2011

ELS FANTÀSTICKS, L'ESTRENA


L'EXPERIÈNCIA DELS ACTORS









GLÒRIA: 
En una balança amb allò dolent o allò bo, per suposat pesen més les coses bones.
Va ser una bona estrena, potser no fou fantàstica al 100%... però n'hem d'estar orgullosos!
L'última setmana, els últims 2 dies que ja érem a lloc, foren els millors. El grup estava compenetrat i passar tot el dia junts ajuda a fer pinya, perquè això és el que més importa...
Pel que fa a com em sentia damunt l'escenari, vaig estar-hi molt còmoda. El paper m'agradava, no em requeria grans esforços i m'hi sentia bé.
Realment, crec que el públic va passar-ho bé, va riure i va sortir de l'Ateneu satisfet.

Tan sols un propòsit pel 2012; disfrutar amb tot allò que vingui, passar-ho bé amb qualsevol obra, taller o activitat que se'ns proposi.
Gràcies a tots.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada