divendres, 23 de desembre del 2011

Els Fantàsticks

El dia 16 de desembre
Els Fantàsticks                                        
tenia una representació
de teatre amb el meu 
grup de classe.
L’obra es titulava “els 
fantàskicts” , el meu
paper era d’un home
vell, que es deia Henry.
Al començament tenia 
els nervis a flor de pell i
l’estómac no deixava de 
rodar dins meu, i tenia
moltes ganes de plorar.
Hem vaig tenir molta
ajuda del grup que feia
l’obra amb mi i hem

Cartell dels Fantàsticks
vaig trobar una mica 
desolada al començament
quan al faltar una peça
demanada , aquesta no
sortia en cap moment.

Estic contenta com va 
quedar l’obra , però en 
fa un gran neguit
l’haver oblidat frases
que havia interpretat molt.

Com primera experiència  
va estar molt positiva , i vaig
experimentar la improvisació
que hi va haver, i mica en mica
els nervis van anar desapareixen.


Quan va finalitzar l’obra , estava tant
eufòricaja que vaig sentir 
el caliu del públic aplaudint i 
rient en cada escena i les felicitacions de tothom
dins de la meva pròpia pell.

Tinc moltes ganes de repetir l’experiència i
poder agafar de tot el grup les seves 
aportacions i poder absorbir l’experiència 
de tots els que tenen tanta experiència en la interpretació. 
SOM UN GRUP FANTÀSTICK !!! .


Elisabet Carmona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada