dimecres, 2 de maig del 2012

Sucre

Aquest dissabte tornàvam a tenir cita al teatre; aquest cop es tractava d'un taller de dansa contemporània.Jo, per mala sort, no vaig poder arribar puntualment al teatre, i quan vaig arribar el taller ja havia començat, i per no interrumpir-lo em vaig quedar com a espectadora. Pel que vaig veure, vàren fer una sèrie d'exercicis amb la finalitat de crear una coreografia sencera. Als passos que els hi indicava la coreògrafa, hi havia un gran moviment, és a dir, havíen de moure tot el cos, hi havien canvies de ritmes, relaxació de musculs i de cop compactar-los, moviments pel terra...Em va fer moltiíssima rabia no poder-lo fer ja que el vaig veure com una gran font d'aprenentatge!!! I per la nit va arribar l'espectacle de debò, amb els ballarins reals que ban deixar a tot el públic bocabadat. Els moviments eren perfectes, ademés la barreja d'audiovisual i de música en directe amb la dansa ho va fer molt dinàmic i molt bonic de veure, un espectacle que recomano a tots els amants de la dansa sens dubte!


Yuma Dembele

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada