dimecres, 2 de maig del 2012

Sucre



El 29 d’ abril vam anar a fer un taller i a veure una obra, que ho feien les mateixes persones.
L’ obra es deia Sucre anava sobre la dansa contemporània, actuaven la ballarina Noèlia Liñana , el ballarí Glaud da Silva i el músic Paco Enlaluna, el tema d’ aquest espectacle era la contraposició de la infantesa i l’ edat adulta.

L’ obra va començar amb en Paco que explicava una història a través del cant i del instrument, al cap d’ una mica va aparèixer la ballarina i més tard el ballarí, van ballar, Paco també va intervenir m’entres cantava ballava, però va ser molt breu els seu ball, que era de mantenir el contacte amb la terra, també hi havia algun cop en que parlaven amb intenció de fer riure i també ficaven petits vídeos d’ una nena petita i d’ una dona adulta.

Jo personalment vaig trobar una obra excel·lent, no li faltava de res, ho tenia tot,  per suposat música i dansa però també van intervenir amb diàleg i vídeos.
La noia durant l’obra va porta tres vestits diferents, jo pensava que sortiria amb roba còmoda, és a dir amb un pantalons i un senzill jersei.
Era tot molt entenedor.

És una de les obres que més m’agrada’ t pels moviments que utilitzaven i perquè a mi m’ agrada molt el ball, ha estat molt bé representada i entenedora i els ballarins i el músic ho han fet perfecte des de el meu punt de vista.


Elisabet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada