dimarts, 12 de febrer del 2013

ESTIMADA KITTY
EXPERIÈNCIA

Aquell dia recordo que em trobava malament,  tenia algo de febre, angines, la garganta carregada de mocs i alergia pel pols que hi havia al teatre, potser no era el meu millor dia  pero gràcies als medicaments vaig poder fer l'esforç de anar a Tarrega i interpretar el paper de Peter lo millor que podia, encara que el teatre no s'em dona bé i fins aleshores no tenia cap tipus d'experiència, em va agradar poder actuar en un escenari junt amb els meus companys de classe. Recordo que aquell dia no em vaig ficar nerviós fins a trepitjar el teatre, suava molt tot i que corria vent a l'escenari i la pols em destroçava la garganta ja que em picava i la tenia carregada de mocs com he dit abans, alhora de parlar molestaven ja que em quedava sense veu perque l'havia de forçar. A l'obra representada al matí en la meva opinió a mi em va sortir molt bé, ja que podia parlar bé perque no estava tan cansat de la veu i estave més fresc i ple d'energia, però a la nit em trobava pitjor que al matí, no podia parlar tan alt i tenia que forçar la veu, apart de que em picava molt la garganta entre altres coses i notava que em pujava la febre, no estava agust per a fer l'obra però al final vaig pensar que podria sortir pitjor del que pensava i vaig marxar content de Tarrega.
JOAN CAPDEVILA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada