dilluns, 9 de gener del 2012

ELS FANTÀSTICKS

El dia 16 de Desembre era un dia molt important i molt esperat pels alumnes de arts escèniques ja que era el gran dia de l'estrena de Fantasticks!

El record que tinc d'aquesta obra (tan dels últims assajos com de l'estrena) és agridolç.

Als últims dies, ens va entrar una mica de "panic attack", tots estavam neguitosos, nerviosos, amb ganes de que amb un obrir i tancar d'ulls ens trobessim un dia despres de l'obra, sense ganes de passar el mal "trago" de l'estrena. Però tot i això, els últims dos dies hi vàrem ficar moltes ganes, molts ànims i ens vam injectar de positivitat els uns als altres per a que l'obra sortís lo millor possible!

El dia de l'estrena vam estar tot el matí assajant per poder arribar a la perfecció, vam dinar tots junts per fer pinya i a les 9 del vespre ens vam llençar a l'escenari!

A la  meva primera aparició a l'escenari davant del públic, el cor m'anava a mil, ademés se'm va enganxar un tros de paper a la sabata que encara em va ficar més nerviosa i ho vaig aver de resoldre com vaig poder. Però a partir de la segona aparició, em vaig començar a sentir molt agust a l'escenari i no volia marxar d'ell!

Veure que el public somriu, aplaudeix i valora el treball realitzat és molt gratificant!

Ja tinc ganes de la pròxima obra!!!!!



Yuma Dembele

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada