dilluns, 19 de novembre del 2012

Els óssos russos, d'Anton Txèkhov

A mi personalment, aquesta obra no em va agradar massa, però vull destacar que em vaig divertir més en la primera comèdia que en la segona.
No sé el que va fallar pel meu gust, ja que la comèdia generalment, m'agrada.
El decorat està molt bé, era senzill però hi afavoria molt. Feia un ambient molt familiar només amb quatre mobles.

Vaig trobar més distreta la primera comèdia, ja que en una casa d'una dona on no hi entrava ningú des que el seu marit s'havia mort, de cop hi entra un home que casualment ve a reclamar els diners que li devia el seu difunt marit i la seguent discusió que mantenen aquests dos és el que em va agradar més. Just en el moment en que el majordom li deia a la dona que ja li calia sortir d'aquelles quatre parets i conèixer gent, arriba inesperadament aquest home i  després d'una gran baralla s'acaben enamorant, cosa que ja s'intueix en començar la discusió.

També vaig trobar divertits els moments del majordom i l'home en aquesta primera comèdia. Quan la dona li deia al majordom que fes fora a l'home per exemple, no era capaç de fer-ho, perquè l'home li feia massa respecte.
Vaig trobar una mica fals el riure i el plorar de la dona, no estava gaire aconseguit.
La segona comèdia la vaig trobar una mica repetitiva, però l'argument estava bé.

Aquesta és una obra que no parla de grans històries transcendentals, sino que parla de dos petites històries de la vida quotidiana en que nosaltres ens hi podem sentir identificats més facilment. 


Iris Vergé Corbera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada