dijous, 8 de novembre del 2012

INCENDIS, Jéssica Vila

En la meva opinió, és una obra bastant bona. El que més em va sorprendre és que la Clara fes dos personatges a la vegada, de Nawal i de la seva filla. Crec també, que has d'estar molt atent ja que en les escenes hi trobem, el passat i el present alhora, cosa difícil per als actors i per al públic, però això li dona certa importància i dinamisme. És una tragèdia que commou, ja que la mare ha estat lluitant fins a la mort per els seus fills i no es reconeix fins al final. 

M'agrada també el decorat, pensat en els moments dels enterraments, amb la costa i un forat. En el qual no deu ser fàcil actuar, és nota la professionalitat que tenen. També s'ha de destacar que al fons hi ha com un requadre vermell, amb la metàfora dels incendis. 

Tot i durar 3 hores, no se'm va fer excessivament llarg, crec que és una bona obra, em va agradar i vaig passar un bon moment. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada