dimecres, 14 de novembre del 2012

ELS OSSOS RUSSOS

Els ossos russos, una obra curta però amb intensitat, on solament calen 3 personatges per representar-la. L'argument de l'obra no té cap dificultat, en el primer conte, un home que reclama a una dona que és vídua els diners que li deu el seu marit, i el criat de la casa s'interposa per posar la pau, però mostra respecte al senyor, que sempre està enfadat. I en la segona, un pare i una filla que tenen unes terres, i el tercer personatge es posa a discutir amb la filla per unes terres, el pare i la filla diuen que aquella terra és seva, i el personatge tercer, lògicament s'oposa i diu que aquelles terres són seves, sempre discuteixen, però en el fons estan enamorats.

Els ossos russos, és una obra que em va semblar bastant divertida, tot i que al principi no vaig entendre que es tractava de dos contes diferents, després, quan ho vaig entendre em van anar quadrant les coses. Em va fer molt riure i vaig passar una bona estona. Em va cridar l'atenció que sol fossin tres personatges, però per fer aquesta obra no n'era necessari cap més. També vaig veure un decorat senzill, l'interior de dues cases. Amb unes taules i unes cadires.

En conclusió, l'obra podria representar una obra de la vida quotidiana, on a través de la discussió es troba l'amor.



Jéssica Vila López

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada