dimecres, 9 de gener del 2013

ESTIMADA KITTY- Jéssica Vila

Impressió de l'obra

No va ser el primer cop que vaig pujar en un escenari, ni tampoc el primer cop que realitzava una obra de teatre, però sí que va ser la primera obra que vaig representar seriosament, en la qual han calgut molts dies d'assaig.

Des del meu punt de vista, va ser una obra que em va agradar molt. Com totes les obres, va tenir algun que altre error, però també moltes aportacions positives. Vaig sentir felicitat, m'agradava molt sortir a actuar i quan ja era el final de l'obra no volia que s'acabés, vaig estar molt còmoda, també vaig tenir nervis, però em van afectar més quan vam acabar l'obra que mentre l'estevam fent. Aquell dia, el grup va funcionar molt bé, ens ajudàvem els uns amb els altres. Em vaig sentir satisfeta de fer el batxillerat d'arts escèniques, un batxillerat com un altre, que també requereix esforç, vaig pensar que estava fent el que volia, i m'ho vaig passar molt bé.

Crec que va ser una bona experiència, que s'ha de repetir, i si pot ser, a millor! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada