dimecres, 8 de gener del 2014

RENT! {Experiència Personal}

Em va agradar molt la experiència que vaig tenir a Rent, però no com jo sola, sinó com a grup. Crec que ens vam complementar molt bé uns als altres, fent així que la obra sortís perfectament.

Tots vam treballar molt, i això va fer que al final el nostre treball ens gratifiques a nosaltres mateixos, de una manera immensa

Des de el meu punt de vista, ‘’Rent’’ va se una molt bona obra, però la millor obra que hem fet fins ara ha sigut ‘’Estimada Kitty ‘’ per tot el drama que hi vam ficar entre tots, i ens ho vam passar de lo més bé.

Tot i això, encara que el drama estava en aquesta obra, no es feia tant present, es feia molt més present el amor que hi havia entre en Roger i la Mimi.

Crec que hi va haver una forta connexió amb el públic, per lo menys per part meva, i la segona vegada va sortir molt millor que a la primera.

Crec que la gent va saber valorar el nostre treball, i per les crítiques que m’han dit, els hi va agradar molt l’obra, fent així que tot hagi valgut la pena.

Però per altra banda, encara que en algunes escenes la connexió entre tots nosaltres era molt forta, en altres no ens enteníem, i això es transmetia perfectament cap al espectador.
Per això, a la conclusió que he arribat, crec que a la segona obra ho farem molt millor, ja que ara ens coneixem molt més bé.

Va ser una experiència molt bona.



Paula Sergeeva.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada