dimecres, 8 de gener del 2014

RENT

Una vegada més tornem a pujar a sobre d'un escenari, tornem a compartir moments especials i tornem a demostrar que si som un grup unit,  tot ens surt molt millor. 
Arriba el moment de la veritat, el moment en el qual podem demostrar el que podem arribar a fer, sense deixar que els nervis influeixin en el resultat. En la meva opinió,  crec que les coreografies no van sortir del tot bé, ja que en el primer pas els tacons em van jugar una mala passada, en canvi, en la segona sortida em vaig canviar el calçat i crec que ho vaig fer millor. En el meu cas, els nervis únicament van influir en la escena en la que sortia amb el David, ja que em feia una mica de por caure a l'hora de pujar a sobre de la plataforma amb els tacons. Aquest inconvenient no va afectar-me en aquells moments, ja que vaig actuar amb confiança i amb l'ajuda del meu company David que m’ajudava a baixar de la plataforma amb seguretat. 
Crec que ha sigut una de les obres que més em gaudit, amb cançons molt especials, balls i companys nous. Espero que la pròxima encara surti molt millor. 

Nadine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada