dimecres, 8 de gener del 2014

RENT

Rent és una obra de teatre musical que vam realitzar els alumnes de primer i segon de batxillerat d'arts escèniques de l'escola Ondara de Tàrrega el dia 13 de desembre de 2013. 
La temàtica de la obra tractava sobre uns nois que vivien en un pis de lloguer i tenien dificultats per pagar-lo, a més, estaven envoltats de situacions problemàtiques com l'alcohol, el tabac, les drogues, malalties com el SIDA... 

La meva valoració sobre l'obra és bastant positiva. Em va agradar molt poder actuar un any més a l'Ateneu. L'ambient entre els companys era bastant bo, però en els assajos finals encara ho va ser més, finalment, el dia de l'estrena, crec que va ser excel·lent. És un tipus d'obra que va ser divertida de fer ja que els personatges podien anar molt a la seva manera, és a dir, els personatges no requerien una personalitat, sinó que vam poder donar-li aquesta personalitat els alumnes. 

Penso que va estar ben representada, que hi van haver pocs errors i que al públic l'hi va agradar força tot i que va ser una mica més llarga que les altres obres realitzades prèviament. 

Estic molt orgullosa del final treball creat per tots. Un cop més, poder pujar a l'escenari i donar el meu potencial em va fer sentir molt bé al acabar l'actuació. Mentre estava representant la obra, el que se'm passava pel cap bàsicament era que allò que estava fent era allò que m'agradava. 

Un cop més, vaig estar molt feliç de poder fer teatre. 


Jessica Vila López



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada