diumenge, 19 de gener del 2014

RENT


Rent va ser una obra de teatre musical que vam fer els alumnes de primer i segon de batxillerat de l'escola d'arts escèniques Ondara a Tàrrega el 13 de desembre de 2013.
L'obra tractava sobre uns nois que vivien junts però que tenien problemes, i a partir d'aquests problemes s'anava desenvolupant la història.
Sobre el meu punt de vista, crec que ens va sortir força bé, desprès dels dies d'assajos, ja que al principi creia que no aniria a sortir bé, per la mala organització i perquè la majoria de nosaltres no ens ho preníem en serio.
Jo crec que he après moltes coses, ja que el meu personatge tenia un caràcter molt diferent als altres personatges que he interpretat. Sobretot he après a confiar més amb mi.
Es una obra que la veritat... no m'agrada gaire, perquè a mi m'agraden temàtiques més diferents, però bueno... és una nova experiència i mai esta malament aprendre coses noves.
Un cop vaig estar damunt de l'escenari, vaig intentar passar-ho lo millor que vaig poder i sobretot, vaig intentar ficar-me dins al paper, i crec que ho vaig aconseguir.
Un cop vam acabar l'obra, em vaig sentir bastant contenta, ja que tots vam fer bé el nostre treball i ens ho vam passar bé, i sobretot, vam fer gaudir als espectadors, ja que els i va agradar molt l'obra.


Mònica Ruiz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada